• Alles
  • groen
  • mijn proces
  • wist je dat...

Een logo is op het eerste gezicht de meest zichtbare vertegenwoordiging van een merk. Het is waar klanten bij stilstaan wanneer ze op zoek zijn naar bepaalde producten of diensten. Elk logo heeft een vorm. Daarom is het essentieel om te overwegen wat de vorm...

Je hebt een briljant idee, een goed businessplan en bent klaar om de wereld te veroveren. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw bedrijf ook gezien wordt? Het opbouwen van een sterke merkidentiteit is essentieel voor het succes van je onderneming. Dat betekent meer dan...

We worden overspoeld door informatie. Van de bonte kleuren van advertenties en wegbewijzering tot de dichte tekstblokken op websites – onze zintuigen worden voortdurend geprikkeld. Maar wist je dat de manier waarop informatie wordt gepresenteerd een enorme invloed heeft op hoe we die informatie verwerken?...

Duurzaamheid is niet meer alleen een trend, het is steeds meer nodig. Steeds meer consumenten zijn zich bewust van de impact van hun consumptiegedrag en kiezen voor producten die duurzaam zijn geproduceerd. Materialen spelen hierin een cruciale rol. Natuurlijke materialen zoals hout, katoen en wol...

Een wellness die haar klanten een fijne ervaring biedt, kan bij vertrek in plaats van een standaard visitekaartje klanten een stukje zeep meegeven met bijvoorbeeld het logo van de spa subtiel erop. Deze zeep is niet alleen functioneel, maar roept ook associaties op met deze...

In een parfumerie overhandigt de verkoper je een flacon met een glazen flesje. Het voelt fris en goed aan in je hand. De geur die eruit komt is zo verfijnd dat je je bijna in een andere wereld waant. Dit is meer dan alleen een...

Als ontwerper ben ik gepassioneerd door typografie. Ik vind het heerlijk om de juiste lettertypes te kiezen, de goede regelafstand te bepalen en een harmonieuze lay-out te creëren. Maar sinds de flexibele digitale wereld krijgt al mijn kennis en ervaring een veel grotere uitdaging. Het digitale...

Overal waar we kijken, zien we tekst: met boodschappen doen, e-mails en appjes lezen tot vakanties boeken. Maar niet alle letters en cijfers zijn gelijk. Er zijn heul veel soorten, elk met hun eigen karakter. De keuze voor een bepaald lettertype is niet alleen een...

Loading new posts...
No more posts