• Alles
  • groen
  • mijn proces
  • wist je dat...

Je hebt een briljant idee, een goed businessplan en bent klaar om de wereld te veroveren. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw bedrijf ook gezien wordt? Het opbouwen van een sterke merkidentiteit is essentieel voor het succes van je onderneming. Dat betekent meer dan...

We worden overspoeld door informatie. Van de bonte kleuren van advertenties en wegbewijzering tot de dichte tekstblokken op websites โ€“ onze zintuigen worden voortdurend geprikkeld. Maar wist je dat de manier waarop informatie wordt gepresenteerd een enorme invloed heeft op hoe we die informatie verwerken?...

Duurzaamheid is niet meer alleen een trend, het is steeds meer een noodzaak. Steeds meer consumenten zijn zich bewust van de impact van hun consumptiegedrag en kiezen voor producten die duurzaam zijn geproduceerd. Materialen spelen hierin een cruciale rol. Natuurlijke materialen zoals hout, katoen en wol...

Een chique spa die haar klanten een unieke ervaring wil bieden. In plaats van een standaard visitekaartje krijgen klanten een stukje zeep met bijvoorbeeld het logo van de spa subtiel erop. Deze zeep is niet alleen functioneel, maar roept ook associaties op met ontspanning, reinheid...

In een luxe parfumerie overhandigt de verkoper je een flacon met een zwaar glazen flesje. Het voelt fris en solide aan in je hand. De geur die eruit komt is zo verfijnd dat je je bijna in een andere wereld waant. Dit is meer dan...

Je bent bijvoorbeeld opzoek naar een koffiezetapparaat. Na een uitgebreid gesprek met een enthousiaste verkoper ben je bijna overtuigd. Het apparaat ziet er goed uit, voelt degelijk aan en de koffie smaakt heerlijk. Omdat je zoekende bent wil je er even over nadenken en dan...

Als ontwerper ben ik gepassioneerd door typografie. Ik vind het heerlijk om de juiste lettertypes te kiezen, de goede regelafstand te bepalen en een harmonieuze lay-out te creรซren. Maar sinds de flexibele digitale wereld krijgt al mijn kennis en ervaring een veel grotere uitdaging. Het digitale...

Overal waar we kijken, zien we tekst: met boodschappen doen, e-mails en appjes lezen tot vakanties boeken. Maar niet alle letters en cijfers zijn gelijk. Er zijn heul veel soorten, elk met hun eigen karakter. De keuze voor een bepaald lettertype is niet alleen een...

Loading new posts...
No more posts